natti

Kanske inte funkar så bra att skriva när man är sjuk, men har ju typ inget alls att skriva om
men men ligger här i min säng och som igår är jag inte alls trött medans älsklingen ligger och sover brevid.
idag så her jag bara leget vid teven och tagit det lungt har också varit över hos mina kusiner i sjärnhov och grattat min näst minsta kusin lukas som fyllde 2 år.
men nu måste jag nog verkligen försöka sova trotts att jag inte är ett dugg trött
börjar känna av öroninflamation, och det vill man ju verkligen inte få så det är nog bäst att jag vilar så mycket jag kan.
blir hemma i morgon också :( men på torsdag måste jag verkligen till skolan, mår dåligt över att jag missar så mycket
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0