ÅR 2010

Nytt år 2010!
nyår började riktigt bra, men slutade inte alls bra!
kvällen började ju som sagt riktigt trevligt, kändes verkligen som att det skulle bli en riktigt bra kväll fast att jag började känna av huvudverk, men framåt kvällens slut så spårade det ur totalt, synd att folk inte kan bete sig som just folk när dem blir bjudna på en nyårsfest, som vi faktiskt lagt ner mycket tid på att fixa.
som tur år så har jag min älskling som gör allt så mycket bättre!
lägger ut massa bilder från nyår senare när jag fått dem från älsklingen.


Gårdagen spenderades med bästavän, riktigt mysigt- Oth, godis, chips, läsk och massa prat! <3 love u




hahah mega snygg bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0