innebandy

usch vad tråkigt det är att bara ligga hemma och dega
när man inte mår så dåligt längre!
men ska om typ en timme i allafall upp till frejahallen med
mickis, cilla och andreas och kolla på när herr laget möter trosa?.
som det ser ut nu så blir det nog skola i morgon
vill verkligen inte komma efter med något, och mår
ju faktiskt mycket bättre nu satt.
fick föresten reda på att jag inte hafe någon redovisning i dag
för båda jag och becca var inte i skolan
så vi ska få göra den på någon läxtimme i stället
kommer inte riktigt ihåg när men, det känns as skönt att man
inte missade en sån pass viktig redovisning!

men nu ska jag fixa till mig lite ser ut som ett vadrande lik
har inte varit ute alls på två hela dagar, inte kammat håret
eller nått.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0