Hemma

Nu sitter jag hemma och kollar på en gamal secong av top model.
ska nog kanske börja plugga snart också, måste skriva klart svenskan!.
men annars har det varit en skön dag i dag! började ju sent och slutade tidigt
efter skolan så åkte jag in till södertälje och fikade med Emmeli Frida och Sarah
och när vi fikat klart så ringde pappa och frågade om vi ville åka med hem
så då slapp vi åka tåg också. Har verkligen börjat tröttna på att åka tåg nu det är
verkligen så jävla tråkgt, särskillt när man ska hem och är jätte mega hungrig.
aja men i kväll så ska jag som sagt ut och gå men vif 20.00 måste jag vara hemma
för i dag är det ju secong start på Idol!! bruka bara kolla på utagningarna för det är
det som är det roliga, sen blir det tråkigt .
men nu måste jag plugga lite!
puss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0