Andreas Ågren

Andreas ville bara berätta hur mycket du betyder för mig!

Har verkligen aldrig träffat en sån underbar kille som dig.
du får verkligen mitt hjärta att bulta varje gång jag ser dig.
Kan sakna dig även fast vi precis lämnat varandra
för att jag älskar verkligen varje minut med dig!
   Även fast jag har mina humörsvengningar och verkar
jätte sur, så vill jag att du ska veta att ja alltid är lycklig när
jag är med dig.
Känner verkligen att jag har haft sån tur som får vara med dig!
för att jag älskar verkligen allt med dig!
ditt fina leende
ditt vackra ansikte
din snygga kropp
och det bästa av allt din uderbara personlighet!

Älskar dig mitt hjärta
din chasmin


Kommentarer
Postat av: Din Älskling!

Du är ju sötast i världen! Det är sjukt att man kan älska någon så mycket som jag älskar dig baby! <3

2009-09-17 @ 20:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0