skorna

Fick hem skorna jag beställde i onsdags
blev lite chockad eftersom att det stog på deras
hemsida att det kanske kunde ta upp till 21 arbetsdagar
att få hem skorna.
men blev faktiskt lite besviken på dom
eftersom att dem inte riktigt såg ut som dom skorna på bilden
dom var t ex inte röda under skorna, och var inte svarta inne vid
spetsen.
tycker verkligen att det är så dåligt när man gör så
samma sak som med vingarna jag fick hem som inte
enns var hälften så stora som dom på bilden
hade tänkt ringa till alicofsweden tror jag de hetta
men orkade inte, har ändå inte tid att beställa nya
aja sånt är livet, skorna var fina ändå så
får se om jag har dom istället för mina vita siden pumps
på maskeraden


Kommentarer
Postat av: b

de var ju kalasfina ändå!! mums

2009-10-23 @ 17:20:48
URL: http://rrkk.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Okej :D Hehe :)



Hoppas du får en bra kväll! :)

2009-10-24 @ 00:56:38
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0