Måndag den 30/11

har blivit väldigt dålig på att skriva på senaste tiden :/ kommer väl i perioder antar jag.
idag är det den sista november, och i morgon är det äntligen dags att öppna julkalendern.
har en jätte gullig hallo kitty kalender med vit chocklad i mumss

I morgon så har jag bara en lektion i skolan, känns skönt men ändå onödigt. vi håller på att jobba med en redovisning så det är ju ganska viktigt att vara där, men åndå jobbigt att behöva åka så långt för en lektion, kommer att åka 09.29 tåget till skolan och åka hem med 11.37 tåget. sen får jag se om det blir träning som gäller mina eksem har ju blommat ut som tusan...

aja dags att sova, puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0