Fredag!!

Äntligen helg! ska inte direkt göra något speciellt i helgen.
ska hem till älsklingen idag, det var länge sen vi var hemma hos han så vi ska nog vara hos han hela helgen, men på lördag måste vi in till gnesta eftersom att det är massa matcher i hallen, men sen åker vi trolitvis hem till han igen.
gick föresten upp kl 6 i morse och åt frukort med andreas, eftersom att manna sen skulle platta mitt hår vif 6.30
så jag har varit vaken sedan dess, har hunnit kolla på två ansnitt av ghost whisper faktisk.
men nu ska jag upp och klä på mig så att jag hinner med alv tio tåget till skolan.
har bara två lektioner idag, eller igentligen en bara tror jag så det känns ju lite onödigt att åka ända till Tumba för det. men men
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0