Svårt att sova

sitter uppe nu kl är snart två och har inte lyckats somna en, en stor anledning till detta kan nog vara att jag är sjuk...
usch hatar verkligen att vara sjuk, missar så himla mycket i skolan, plus nu då när jag har svårt att somna.

Har som jag kanske sagt tusen gånger tänkt börja skriva igen, för det första är det bra för mig att hålla igång mitt skrivande så att jag blir bättre på att stava, och sen så tycker jag att det är kul, skrev dagbok för något är sedan men slutade med det när jag fick stora misstankar om att någon läste den...
så tänkte kanske att det var dags att börja skriva lite igen, så skönt att börja dem första dagarna med att vara sjuk, för då har man lite mer tid att skriva, fast å andra sidan inget att skriva om?? men jag kommer nog på något.

men nu ska jag nog pröva änu en gång att försöka sova, kan inte förstå hur svårt det kan vara ibland särskillt när jag har min älskling brevid mig och allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0