Älskar sol!

hejhej
sitter just nu och kollar på Tyra banks show, älskar verkligen Tyra och alla pogram hon håller i.
det är så bra vid den här tiden på dagen för då är det först Tyra show och sen top model
fast det är inte så jätte ofta jag hinner se det är ju igentligen inte hemma så här tidigt men eftersom
jag är sjuk så hinnner jag ju se det.
under dagen har jag legat ute i solan och solat och har faktiskt hunnit bli lite brunare, solen tar bra nu.
har även suttit och lyssnat på låten stero love om och om igen och är verkligen as taggad tills helgen
även fast jag är sjuk, men känns bra att jag börjar bli frisk igen.
så hoppas verkligen festen i helgen blir lyckad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0