Börjar lite smått

Tänkte kanske börja skriva lite smått igen, hade inget att göra nu för tillfället
så tänkte skriva ett inlägg.

ah sitter hemma i allafall, skulle ha gått till skolan men hade råkat stängt av mitt alarm i morse
och vaknade 10 min innan tåget skulle gå så hade ju ingen chans att hinna till tåget...
men som tur är hade vi bara tema dag idag så jag missar inget viktigt i skolan.
så är hemma och pluggar inför rättskunskaps provet i morgon som jag för övrigt inte kan ett skit om
Ah så idag är alltså planerna att
- plugga
- plugga
- plugga
- ut och gå
- sova

det blir ingen träning för mig alls denna vecka har varit och är fortfaande sjuk, hostar och har ont i halsen. usch!

Hade tänkt lägga ut en bild nu också men hittade ingen som passade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0