Första skoldagen

hejhej
kom precis hem från första skoldagen på hela veckan.
känns skönt att inte bara ligga hemma på soffan även fast
att jag kanske skulle ha behöft det en dag till på soffan.
men behövde verkligen gå på företagsekonomin i dag
har prov nästa vecka, och fattade verkligen inget av det vi höll på
med innan idag, men efter lektionerna i dag så känner jag ändå
att jag har koll på det mesta.
men nu måste jag jobba lite med ett svenska arbete som ska vara inne
på måndag...
puss

Gotland 07! saknar dig C <3


Kommentarer
Postat av: Takai

svar;

åååh, jag tycker att alla är sjuuukt snygga! ^__^

vill också se filmen!

gå med mig? :c <3<3



ska vi lägga till varandra på bloglovin cutiee? :3

2009-10-01 @ 17:37:48
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0