Söndag

sitter just nu och skriver från min nya data :)
den är så fin!



Självklart så är den i rosa ;)
men gud vilket strul det var att få den.
Fick ju den i julklapp, men när jag öppnade förpackningen så såg vi att dom på elgigaten hade skickat med fel färg på datan, och när vi skulle åka in och byta den och då var ju den såklart slut, så jag skulle få vänta på den i fyra veckor :S men sen så gick vi in på onoff och där hade dem EN kvar bara, så då gick vi tillbaka till elgiganten och sa att vi ville ha pengarna tillbaka och gick till onoff och köpte den där.

idag så var jag med älsklingen inne i skärholmen och handlade nyårskläder till han och lite små saker till mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0