trött

Nu är jag hemma från skärholmen och är grymt trött.
känner att jag skulle behöva sova några timmar, men då kommer jag väl
inte kunna sova i kväll i stället...
men ah, köpte inget i dag det var bara syster och mammi som gjorde.
och sen käkade vi grekisk mat på heron :)

hade verkligen en jätte mysig kväll i går med älsklingen!
middag och film, fast filmen var ju kass men det gjorde inget.
vi kollade på Idol och sen det där nya pogramet kändis i djungel, eller var det
nu heter, pogramet var ju as dåligt i allafall, såg verkligen ut som att dom spelade
in i en studio + att det var ju värsta c kändisar, så det pogramet lär man ju inte
direkt följa.

men ska nog sätta på en film nu, kanske kan bli lite piggare om jag bara
vilar lite i allafall
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0